piątek, 3 czerwca 2016

LIEBSTERY AWARDY #3

Lwy, Czarownice i stare szafy!

Macie całkowite prawo do zabicia mnie i rozwieszenia moich zwłok w widocznym miejscu z podpisem „Tak kończą autorki, które nie dodają rozdziałów na czas”.
Jest mi strasznie przykro z tego powodu, postaram się nadrobić zaległości w ten weekend, jednak wydaje mi się, że dam radę wstawić tylko jeden post ;-;.
Przepraszam! Nie porzucajcie mnie ze względu na to uchybienie! To nie moja wina, że w sobotę mam larpa, w poniedziałek sprawdzian z angielskiego i w dzień po niedzieli występ…
Tymczasem… TAK, ZNÓW LIEBSTER BLOG AWARDS!

Tym razem nominowała mnie kochana Irethka z bloga Skrzydło Kruka.
Strasznie dziękuję za nominację i wiem, że nie robisz tego zawsze (w końcu czytam twojego bloga, chociaż „niespodzianka”, którą załączyłaś w poście, o którym teraz wspominam, była do przewidzenia, biorąc pod uwagę zajebistość mego bloga *skromność: off*).
W razie nieznajomości zasad Liebster Blog Awards skonsultuj się z innym blogiem lub poprzednim postem, gdyż tłumaczenie tego po raz enty zagraża mojemu życiu lub waszemu zdrowiu psychicznemu.
A teraz, by dalej nie przedłużać, czas na odpowiedzi!

1.    Lubię anime. Oglądasz anime?
Wiesz, że nie. Już mówiłam. I nic się od tamtego czasu nie zmieniło. Ale moja koleżanka jest animozjebem. Dogadałybyście się.

2.    Dlaczego ludzie wybuchają śmiechem, jak mówię, że na trzecie chcę mieć Leokadia? -.-
Nie mam bladozielonego pojęcia” – powiedziała, leżąc na podłodze i próbując złapać oddech.

3.    Książki też lubię, a ty?
U-W-I-E-L-B-I-A-M. To całe moje życie.
Czytam.
Piszę.
Rysuję bohaterów książkowych.
Rysuję bohaterów z moich opowiadań.
Znowu czytam.
Przerywam, by pisać.
Okej lubi czytać.
Czytanie dobre dla Okej.

4.    Epika, liryka czy dramat?
Zdecydowanie epika. Liryka jest całkowicie nie w moim stylu, jakoś tak… nie. Dramat ujdzie, ale po „Romeo i Julii” chciało mi się wymiotować i musiałam sięgnąć po „Baśniobór”. A poza tym… Chyba widać, co piszę, nie? *Stara się nie przyznawać do tego, że na Wattpadzie prowadzi coś na kształt dramatu*

5.    Znasz Katerinę Plotnikovą? Jej zdjęcia to mistrzostwo :)
Znam! Jej zdjęcia są prześliczne! Powinna kurde… nie wiem co, ale obejmuje to sławę na cały świat i dużo kasy. Uwielbiam *.*. Mam ochotę narysować coś z jej zdjęcia.

6.    Lubisz Mickiewicza? (bo Irethka lubi :3)
Nie mam nic przeciwko niemu :D. Tak naprawdę jeszcze nic nie czytałam, co by wychodziło spod jego pióra, ale znam na pamięć początek i końcówkę „Pana Tadeusza”.

7.    Powiedz, że przeczytałeś Tolkiena, zacny człowieku, proszę! Ile jeszcze ludzi zada mi cios w serce i powie, że ogranicza się do Pamiętnika Księżniczki? T.T ... To jak, czytałeś Tolkiena?
Tak, czytałam „Władcę Pierścieni” i „Hobbita” :D. I lubię! Choć nigdy nie przebrnęłam przez część, w której Frodo i Sam lezą do Mordoru, bo nie dałam rady. Bożu, jak ja ich nie lubię…
Za to Aragorn, Pippin i Merry to postacie, które uwielbiam. Muszę sobie niedługo odświeżyć, bo ostatnio czytałam to dwa/trzy lata temu :D.
A poza tym… to jedna z niewielu książek, w których jest walka. Okej lubi walkę. Dlatego „Zwiadowcy” są zarąbiści. I „Czerwona Królowa”. Choć to drugie jest trochę za słodkie.

8.    Czy tylko ja chcę, ale mi się nie chce? (logika poziom hard)
I know what u feel, sis…

9.    Znasz jakieś ciekawe anime do polecenia?
Oglądałam tylko „Spirited away”…

10. Czy tylko ja mam fioła na punkcie łucznictwa i chcę naparzać w co się da?
Ekhem… czy ty zapomniałaś do kogo mówisz?” – pomyślała, wyjmując spod biurka łuk i wypuszczając strzałę, by chwilę potem rozwalić (znowu) drzwi.

11. Czy moje chore pytania są bardzo psychiczne, czy mam schizofrenię i mi się wydaje?
Mnie się nie pytaj, ja się nie znam. Sama mam problemy…


Także ten… to jest już koniec! Nie ma już nic! Jesteśmy wolni! Możemy iść…
Czek…
Kurde, jeszcze nominacja.

Nominuję:

Pytania do was, dziewczyny:
1.  Gdybyś miał do wyboru: przywrócić do życia Lily i Jamesa lub Tonks i Lupina, kogo byś wybrał? A może uciekłbyś i udawał, że nie miałeś takiej możliwości?
2.  Gdy miałeś cztery lata, kim chciałeś zostać w przyszłości?
3.  Jaki jest twój ulubiony dźwięk (wykluczam dzwonek na przerwę)?
4.  Masz maszynę, która przenosi cię w czasie. Możesz wykonać jedną podróż. Gdzie się przenosisz?
5.  Idziesz sobie ulicą, gdy nagle widzisz leżącą puszkę z napisem „dżin! Tylko dziś może spełnić twoje życzenia!”. Podchodzisz i bierzesz ją do ręki. Rzeczywiście. Jest jednak pewien problem. Aby spełnić twoje trzy życzenia musisz szczerze odpowiedzieć dżinowi na zadane przez niego dowolne pytanie. Co robisz? Decydujesz się na odpowiedź? Jakie by były twoje trzy życzenia?
6.  Okazuje się, że twój najlepszy przyjaciel jest wampirem. Co robisz?
7.  Siedzisz w celi, a następnego dnia ma się odbyć egzekucja (rzecz jasna na tobie). Czeka cię śmierć, jednak strażnicy stosują się do zasady ostatniego posiłku. Co wybierasz? (zasada ostatniego posiłku – możesz wybrać co ci się żywnie podoba do jedzenia, a oni spełnią twoją zachciankę)
8.  Jakiego nietypowego koloru chciałbyś/abyś mieć włosy?
9.  Budzisz się rano i orientujesz, że jest ten sam dzień (czyt. masz dzień świstaka). Wiesz, że to, co zrobisz, nie będzie mieć dla ciebie żadnych konsekwencji. Co robisz?
10. Możesz się spotkać z dowolną żyjąca kiedykolwiek na tej ziemi osobą. Kto by to był? Dlaczego go wybrałeś?
11. I ostatnie: czy uważasz, że te pytania były mocno ryjące mózg? A może, o zgrozo, podobały ci się?

Okej.
Skończyłam.
Nie, momencik.
Mam pomysł!
W zamian z tak małą liczbę nominacji podam 10 ciekawostek dotyczących bloga :D.
Mam nadzieję, że się spodobają. To wszystko było wymyślone wcześniej, nie na potrzeby ciekawostek i pewnie za jakiś czas znajdzie się w fabule.

Ciekawostki:
!. Czarodzieje coraz częściej posługują się mugolskimi narzędziami, za co odpowiada Artur Weasley.
@. Sharon zna płynnie cztery języki – bułgarski, włoski, francuski i jej rodowity angielski. Czemu? Raz dostała na koniec roku z zachowania poprawny (miało to związek z przypadkowym podpaleniem szkoły), toteż jej matka dała jej na całe wakacje szlaban na… wszystko. Dziewczyna siedziała sama w pokoju, więc poprosiła mamę o wypożyczenie słowników.
#.  W Hogwarcie wszedł nowy punkt regulaminu: Rodzice mogą zabierać dzieci na weekend do domu. Istnieje jednak niewypowiedziana reguła, którą kierują się oni: „My mieliśmy wolne od starych, wy też możecie mieć”. Niestety, ale w związku z tym Alex czasami musi towarzyszyć matce, co jemu samemu niezbyt się podoba.
$. Will ma czwórkę rodzeństwa: dziewiętnastoletniego brata Patricka, jedenastoletnią siostrę Ingrid, dziewięcioletnią siostrę Melanie i siedmioletniego brata Luke’a. Ingrid najbardziej na świecie nienawidzi magii, co za tym idzie – również Willa, choć ten stara się jak może.
%. James nigdy się nie zakochał, choć chciałby.
^. „Wielka Czwórka”, jak nazywają się w „dokumentach” przyjaciele, w angielskim tłumaczy się jako „Big Four”, od czego skrótem jest „BF”. Co ciekawe, „Best Friends” posiada ten sam skrót.
&. Różdżka Jamesa zawiera pióro z ogona Feniksa, jak różdżka jego ojca, jej drewno to jednak akacja – znana ze swej kapryśności i słuchająca się tylko artystów..
*. Mama Alexa była kiedyś nieoficjalną Miss Czarodziejów.
(. 90% uczniów Hogwartu odpowiedziałoby, że ich ulubionym nauczycielem jest Magnus. Kolejne miejsca zajmują Flitwick i, o dziwo, Neville Longbottom.
(.W części czwartej pojawi się kolejna osoba prowadząca perspektywę.

Dobra, teraz już na serio kończę. Do zobaczenia jutro bądź pojutrze!


Okej

9 komentarzy:

  1. Moje trzecie imię doprowadzi ludzi do zawału XD
    Aragorn moją miłością. I Legolas :3
    Ostatnio rozorałam sobie rękę i przestrzeliłam drzwi do kibla na wsi XD Mam piękne nowe strzały, ale przymierzam się do kupienia lżejszego łuku (bo mój jest trochę zbyt mocny dla mnie i se jeszcze wyrobię złe nawyki :/)

    Tak w ogóle, to według kolumny bocznej następny rozdział pojawi się za rok ;) kwiecień, tia...
    Mój mózg myśli intensywnie nad ostatnim punktem ciekawostek i chyba się potnę mydłem, bo za Chiny nie umiem tego wymyślić -.-

    Ireth

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Legolasa kiedyś lubiłam, ale teraz tak... mniej.
      Kolumna boczna kłamie.
      Ostatni punkt wygra życie. Nie wymyślisz za Chiny.
      Okej

      Usuń
    2. *o* kto to będzie?!?!?!?!!?!??!

      Usuń
  2. Ale jak to James nigdy się nie zakocha? No jak to?! Czuję się jak by coś ciężkiego na mnie spadło...dzięki,stary!
    Pogrążam się w smutku :(
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, jest powiedziane, że nigdy się nie ZAKOCHAŁ, a nie nie zakocha.
      Spokojnie.
      Okej

      Usuń
    2. Ach no dobrze, już mi lepiej
      XD

      Usuń
  3. Dzięki wielkie za nominację. I szczerze? Te pytania są naprawdę dobre. Razem z Lady uważamy, że odpowiadanie na nie będzie niezłą zabawą i będzie to sensowne, bo jeszcze takich nie miałyśmy. Więc dziękujemy Ci bardzo, ściskamy cię obie!
    ~ Gwiazda

    OdpowiedzUsuń
  4. Przygotuj się na to, że w twoim domu niedługo pojawi się seryjny morderca (tak ap ropo mojego prawa do zabicia cię i rozwieszenia twoich zwłok w jakimś widocznym miejscu ...)
    ...
    no dobra żartuje...
    Ale strzeż się !!!
    Aragorn moje życie!
    PSYCHOFANKA ZWIADOWCÓW <3 Serio kocham ich :)
    Jak można nienawidzić Willa !? No jak?????
    Dowiem się kto będzie prowadził ta perspektywę...WKRÓTCE (czyli kiedy zacznie się czwarta część).
    No właśnie KIEDY się zacznie ?

    OdpowiedzUsuń

JEDEN KOMENTARZ = JEDEN SZCZUR DLA GRZEGORZA
nie bądź obojętny na jego los

Szablon

Obserwatorzy